aku tak salah
Penulis :Kamsiah bt Abu
Kategori: Novel
ISBN : 978-967-446-020-6
Halaman: 496

RM 19.90

SINOPSIS
Norsyazwani tidak pernah menduga akan menjadi isteri Airil Amri hanya melalui perkenalan yang begitu singkat. Dalam pada itu, hati Norsyazwani terusik apabila majikanya Badrul, membuat pengakuan bahawa dia amat mencintai Norsyazwani secara diam selama ini. Namun pengakuan itu sudah terlambat apabila Norsyazwani sudah membuat keputusan untuk menjadi isteri Airil Amri.

Namun kebahagiaan yang diimpikan Norsyazwani hancur berkecai apabila mengetahui cinta Airil Amri terhadapnya adalah palsu dan lelaki itu telah menunjukkan belangnya sebaik sahaja mereka berjauhan dari kaum keluarga.

Manakala Badrul pula tidak pernah putus asa untuk cuba memiliki Norsyazwani. Lebih-lebih lagi apabila dia mendapat tahu cerita sebenar di sebalik wasiat arwah datuknya. Apakah yang berlaku di sebalik wasiat itu?

"Tak semua lelaki suka menunjuk-nunjuk depan perempuan. Lelaki yang jujur, takkan menunjuk-nunjuk." - Badrul

"Sebab Hani bukan anak ayamlah, maka Am nak ambil Hani dengan cara terhormat, iaitu melalui ijab kabul. Kalau anak ayam, Am terus ambil bawa lari aje." - Airil Amri

"Perkahwinan jugak bukanlah macam main pondok-pondok yang boleh dibina bila suka dan diruntuhkan bila-bila masa kalau tak sesuai." - Norsyazwani
KALENDAR