bulan madu di venice
Penulis :Nureen Mirza
Kategori: Novel
ISBN : 978-967-86-0651-6
Halaman: 560
BERAT :550gram
RM 23.00
SINOPSIS
AKU Ainin Sofiya. Aku bahagia meniti kehidupanku bersama suami tercinta, Ahmad Ziyad. Kehidupanku diserikan dengan kehadiran puteri dan putera yang amat aku sayangi. Kebahagiaan yang kukecapi ini tidak terungkap dengan kata-kata.

Apabila Ziyad menyatakan hasrat mahu membawaku berbulan madu, hatiku berbelah bahagi. Berat hatiku ingin meninggalkan putera dan puteriku untuk jangka masa yang lama.

“Sayang, abang memang dah berniat nak bawa sayang pergi honeymoon. Lepas kita kahwin, kita hanya sempat pergi Sabah aje. Tu pun sekejap dan secara sembunyi-sembunyi. Abang rasa bersalah pada sayang kerana tak mampu gembirakan hati sayang.”

Akhirnya, aku akur dengan kehendak Ziyad. Kami memilih Itali sebagai tempat berbulan madu kami. Bahagianya kami menyulam kasih, tetapi kebahagiaan bulan maduku tidak kekal lama. Pertemuan Ziyad dengan Lydia, kekasih lamanya di Venice menjadi punca segalanya. Aku menderita kesedihan bila Ziyad sentiasa melebihkan Lydia daripadaku.

Aku merana dengan sikap Ziyad terhadapku. Aku benci Venice! Aku benci Lydia! Aku benci segalanya tentang percutian bulan maduku! TUHAN, bantulah aku untuk mencari kekuatan yang sudah dirampas pergi ini!
KALENDAR