heroku anak emak
Penulis :Iffa Zalia
Kategori: Novel
ISBN : 978-967-86-0729-2
Halaman: 0
BERAT :0gram
RM 26.00

SINOPSIS

Dhanial Syakim dibesarkan dengan penuh kasih sayang. Muka tampan dan segak namun disebabkan lelaki itu ‘anak emak’ Qistina jadi tidak berselera.

“Oh, tidak! Rambut pun masih mama sikatkan! Dah besar panjang macam tu masih dihantar ke kampus? Eii… geli-geleman aku!” ~ QISTINA RAISYA

Perbuatan Qistina mengurat Dhanial tanpa segan silu di kampus menjadi tanda tanya. Dia jadi rimas bila ada orang mengganggunya. Sudahnya, takdir mengikat mereka di dalam satu ikatan perkahwinan yang sah namun tanpa rela.

“Hoi! Kau ni kenapa asyik nak ganggu aku aje hah? Siap bawa sepanduk, ‘I LOVE YOU’ keliling kampus?” ~ DHANIAL SYAKIM

Ibarat retak menanti belah apabila terlalu banyak campur tangan. Qistina dan Dhanial melancarkan perang hingga kemalangan besar menimpa Dhanial! Apalagi makin membukit kemarahan Puan Rita terhadap menantunya itu.

“Dari awal lagi hati aku dah kata yang kau memang tak layak untuk jadi menantu aku. Berambus kau, perempuan tak guna!” ~ PUAN RITA

Ketika Dhanial masih terlantar di hospital, Qistina dihalau pergi buat selamanya. Mampukah rumah tangga mereka kembali bersatu?

KALENDAR