cinta tak sengaja
Penulis :Siti Nur Dhuha
Kategori: Novel
ISBN : 978-967-86-0862-6
Halaman: 380
BERAT :350gram
RM 23

SINOPSIS

Dalam satu kejadian tersilap masuk bilik hotel, telah menemukan Fieza Eviena dan Raja Irwan Afenddi. Eviena telah menyangka, dirinya telah dinodai oleh Raja Irwan Afenddi atau lebih gemar digelar sebagai Raja Ferdy.  

Bermula dari situ, Fieza Eviena mula memburu Raja Ferdy untuk memperisterikannya. Namun Raja Ferdy adalah anak pemilik syarikat penerbitan terkenal dan berpengaruh. Mana mungkin dia sudi menjadikan Eviena, sebagai bakal isterinya.

Kerana satu insiden, Fieza Eviena muncul di sidang media dan mengaku di hadapan wartawan yang mereka akan berkahwin tidak lama sahaja lagi, membuatkan Raja Ferdy semakin berdendam. Rancangan untuk menganiayai Eviena mula dirangka.

Rancangan bermula apabila Raja Ferdy berpura-pura mahu memperisterikan Fieza Eviena dan mengajak gadis itu bercuti di sebuah kapal persiaran mewah. Dia merancang mahu meninggalkan Fieza Eviena di tengah lautan dengan memberikan minuman supaya Fieza Eviena pengsan. Lalu gadis itu dialihkan ke dalam sebuah bot di tengah lautan itu. Malangnya, sewaktu Raja Ferdy ingin kembali ke kapalnya, dia juga turut ditinggalkan kapal persiaran itu atas arahan seseorang.

“Saya bakal isteri Tuan Raja Irwan Afenddi. Kami akan melangsungkan pernikahan tidak lama sahaja lagi, insyaALLAH. Doakan semuanya berjalan dengan lancar ya.” ~ Fieza Eviena ~

“Ini yang kau nak sangatkan? Jadi terkenal. Dapat perhatian. Sekarang senyumlah depan kamera. Kenapa buat muka macam tikus nampak kucing.” ~ Raja Ferdy ~
 
Adakah Fieza Eviena berjaya membuatkan Raja Ferdy menikahinya? Bagaimanakah penerimaan Raja Ferdy terhadap wanita itu?

KALENDAR
Imprint