masih seperti dulu
Penulis :
Kategori:
ISBN : 978-967-86-0869-5
Halaman: 474
BERAT :0gram
RM 28
SINOPSIS

Rania Idayu yang baru pulang dari Abu Dhabi bersama tekad ingin membalas dendam terhadap suaminya, Ryan Hazeq yang telah meninggalkannya tanpa khabar berita sehingga mereka terpisah selama lebih lima tahun. Rania dituduh melakukan perkara tidak elok dengan orang lain sehingga suaminya sendiri meninggalkannya.

Disebabkan fitnah, bapanya telah mengusirnya dari rumah tanpa menyelidiki terlebih dahulu.

Rania mengambil keputusan untuk ke Abu Dhabi tanpa berfikir panjang. Di sana dia ditimpa kemalangan dan mengalami kecederaan yang teruk di wajah. Rania Idayu dirawat dan dijaga oleh sebuah keluarga angkat Malaysia yang menetap di sana.

Setelah pulang ke tanah air dan berjumpa semula dengan Ryan Hazeq, keadaan berubah sama sekali. Ryan Hazeq kembali merayu kasih Rania Idayu dan ingin bersama semula dengannya. Walau bagaimanapun, Rania Idayu tetap berkeras tidak mahu bersama semula.

“Lima tahun terpisah, dia ingat dengan pertemuan semula selama lima minit boleh pulihkan keadaan? Dia tak tahu segala jenis sakit yang aku tanggung. Boleh mati kering kalau tak kuat iman.” ~ Rania Idayu

ALLAH temukan kita semula pasti ada sebabnya. You tahu sebab apa? Sebab DIA mahu kita bina semula apa yang pernah hampir runtuh antara kita.” ~ Ryan Hazeq

Apakah kesudahan di antara Rania Idayu dan Ryan Hazeq? Masih mampukah mereka kembali seperti dahulu andai yang tersisa hanyalah waktu? Bagaimanakah penerimaan bapa Rania Idayu yang telah mengusirnya dari rumah sebelum ini?

KALENDAR
Imprint