cik skuter i love you
Penulis :
Kategori:
ISBN : 978-967-86-0877-0
Halaman: 0
BERAT :0gram
RM 26

SINOPSIS

Muadz Hazami adalah seorang lelaki yang tidak percaya kepada cinta. Baginya cinta itu menyakitkan dan membuang masa. Perkenalan dengan Inas yang bermula dengan rasa benci akhirnya membuahkan bibit-bibit cinta di dalam hati. Untuk mendapatkan gadis itu, Muadz Hazami telah bekerja dengan Dato’ Zahari, iaitu papanya sendiri sebagai budak pejabat! Pelbagai syarat yang diberi untuk dia berjaya mendapat kerja tersebut. Sebagai budak pejabat, Muadz Hazami diarahkan menghantar surat, membuang sampah, membancuh air dan sebagainya. Apa yang lebih memeritkan, gajinya terlalu rendah jika hendak dibandingkan dengan Quezairy, teman baiknya.

Keadaan semakin getir apabila Katrina, anak Dato’ Redzuan menaruh hati kepadanya. Inas pula telah menjadi tunangan orang. Dalam kekalutan, akhirnya Muadz Hazami mengetahui Inas telah ditinggalkan kerana tunangannya, iaitu Irwan Hanif mempunyai kekasih lain ketika berada di luar negara. Konflik semakin rancak apabila Katrina berusaha mendapatkan Muadz Hazami sehingga menyakiti hati Inas yang mula menaruh hati kepada lelaki itu.

Benarkah cinta itu tidak membawa apa-apa makna? Bahagiakah jiwa dengan fitnah yang datang secara tiba-tiba? Dalam derita, ada tawanya! Dalam suka atau duka, cinta tetap mekar jika ada rasa setia dalam dua jiwa!

KALENDAR
Imprint