cinta mr. ice block
Penulis :
Kategori:
ISBN : 978-967-86-0878-7
Halaman: 0
BERAT :0gram
RM 24

SINOPSIS

Benarlah orang kata, rindu pada yang telah tiada amat menyakitkan. Lapan tahun menduda, Nasrul masih berpegang erat pada sumpah setia. Lebih terkilan bila insan yang dinikahi menghadap ILAHI selepas beberapa bulan hidup bersama. Dunia terasa gelap-gelita. Hidup seperti tiada rasa.

Datanglah berapa ramai pun calon isteri, tetap tiada seorang pun yang lekat di hati. Bagi Nasrul, Zabrina telah membawa seluruh cintanya ke alam abadi. Sebagai pelukis jalanan, segala apa yang dirasa diluahkan di atas kertas putih. Dengan cara itu, barulah dia faham makna tenang.

Insiden perlanggaran tanpa sengaja, mencipta pertemuan antara Nasrul dan Farah. Farah gadis sempoi yang agak gila-gila. Nasrul mula rimas dengan sikap Farah yang agak terbuka meluah apa yang dirasa. Bagi Nasrul, Zabrina itu cintanya sampai mati. Lalu, Farah terpaksa akur. Cinta ini harus dinoktahkan.

Saat Farah semakin menjauh, Nasrul pula seakan mencari. Hidupnya mula sunyi bila tiada usikan daripada Farah. Dia merindui kehadiran Farah. Sudah lama rasa ini hilang dalam hidupnya. Bila tiba saat untuk dia membalas cinta Farah, mengapa Farah tiba-tiba menghilang? Adakah dia sudah terlewat untuk bercinta lagi?

KALENDAR
Imprint