sila tinggalkan pesanan cinta
Penulis :
Kategori:
ISBN : 978-967-86-0882-4
Halaman: 0
BERAT :0gram
RM 26

SINOPSIS

Aku boleh menjadi pendengar setia waktumu,
Tetapi untuk hari-harimu,
Aku perlukan sebuah cinta...

Perkenalan Zuhar Izqi dengan seorang gadis bernama Ismira Liyana membuatkan Zuhar jatuh cinta buat kali kedua, begitu juga dengan Ismira. Mereka berdua bercinta, tetapi mendapat halangan daripada Fareed, Rina dan kedua-dua orang tua mereka sendiri. Fareed mahukan Ismira, manakala Rina juga mahukan Zuhar sedangkan Fareed dan Rina merupakan pasangan kekasih.

Pelbagai kisah menarik berlaku ketika Ismira bersetuju untuk bekerja di ZI Kafe. Jejaka kacak bernama Hazim menaruh hati kepada Ismira. Hari berganti hari, bekas tunang Zuhar, Usyarita datang kembali merebut cinta Zuhar.

Makna dalam mengenal erti cinta adalah berkorban demi insan yang disayangi dan melepaskan apa yang bukan mereka miliki. Siapakah yang perlu mengalah dan siapa pula yang akan menang dalam cinta?

“Kita dah bincang pasal hal ni, kan? Cincin tu pun, tanda detik pengenalan kita. Memang ia terlalu awal, tapi kita boleh mencuba. Jodoh tak pernah salah alamat.” –Zuhar Iqzi

“Sampailah satu tahap, saya terfikir yang saya tak patut cintakan awak. Saya patut setia dengan arwah Hamir. Tapi sampai bila saya nak meratap kehilangan yang saya hadapi?” –Ismira Liyana

“You ni Mira, dah banyak berubah. Dulu, you tak macam ni pun? I dah buat yang terbaik untuk you, tapi susah sangat nak yakinkan you. I ni dah banyak terasa hati dengan you. Hati I bengkak, you tak ambil tahu pun!” -Fareed

Imprint