rengsa
Penulis :Zharulnizam Shah Z.A
Kategori: Novel
ISBN : 978-983-124-990-1
Halaman: 484
BERAT :450gram
RM 19.9
SINOPSIS
Malam itu, guruh menabuh langit bertalu-talu. Petir sabung-menyabung membelah sepi. Tiba-tiba lampu di rumah itu terpadam. Kedengaran suara mengeras. Suara lelaki dan perempuan yang menahan rengsa. Bulu roma Budin meremang. Seperti ada ‘benda asing’ di belakangnya. Dia meraba-raba mencari ayah dan ibunya. Dia terkejut ketika kilat memancar selepas guruh berdentum menampakkan ayahnya mengerekot seperti huruf ‘wau’ dan ibunya terbaring memegang dada dan tidak bergerak. Darah mengalir merah likat dan melekit. Sungguh mengerikan!

Sejak itu seorang lelaki berjubah putih dengan tangan memegang tasbih muncul dalam hidup Budin. Satu lagi misteri yang mesti dirahsiakan. Dia tahu siapa yang membunuh ibu ayahnya. Kematian itu dek permainan sihir yang sadis. Tapi mampukah dia membalas dendam sedangkan dia masih mentah dan ‘kurang cerdik.’

Budin Si Torek sebenarnya bukan lemah! Dia juga tidak bodoh. ALLAH berikannya kelebihan yang luar biasa. Cuma dia menunggu masa untuk bertindak. Mati lawannya mati!
Imprint